fbpx

Foloseste codul NoPMS si profita de oferta disponibila acum!

0

minute

No PMS - descopera ceea ce conteaza pentru a avea o menstruatie fara dureri

De la ce mananci, cum te misti, cum dormi, la produsele de ingrijire pe care le folosesti, totul iti influenteaza felul in care traiesti ciclul menstrual

Afla cum sa folosesti ciclul menstrual in beneficiul tau!

Îmi doresc ca toate femeile să știe că menstruația nu înseamnă dureri, schimbări bruște de dispoziție, anxietate sau oboseală. Mult timp am crezut că toate acestea sunt normale și că soluția este doar un Nurofen – care nu lipsea niciodata din sertarul meu de acasa sau de la birou. Dar, nu e deloc așa.

 

Femeia este o ființă ciclică, iar nivelurile ei de energie, focus mental, capacitate de concentrare etc variază de la o fază la alta a ciclului menstrual. O rutină adaptată etapelor prin care trece corpul nostru de-a lungul unui ciclu ne poate ajuta nu doar să trăim sustenabil ci și să performăm.

 

Știu că pentru cele mai multe dintre femei perioada care le dă bătăi de cap este cea luteală – dinaintea menstruației propriu-zise – și menstruația. Aud de la femeile cu care lucrez “mi-e frică de ce îmi mai aduce acest ciclu”, “mă târăsc două săptămâni pe lună”, “mi-e greu fizic și psihic să fac față… vieții în această perioadă”.

Știu că doare mai tare pe luteală, dar o să ne uităm “around the clock” – la tot ciclul menstrual pentru a înțelege ce ai nevoie ca să te simți bine în corpul tău 30 zile pe lună.

 

Poate ai căutat și tu răspunsuri, iar tot ce ai găsit au fost soluții temporare, care mai degrabă maschează problema decât să o rezolve.

Am creat NO PMS pentru a te ajuta să trăiești în armonie cu corpul tău, și nu împotriva lui. Și asta începe cu o înțelegere a ciclicității feminine ca super-putere, nu ca slăbiciune. 

 

În cadrul programului vei înțelege cele 4 faze ale ciclului menstrual: menstruală, foliculară, ovulatorie și luteală.

Fiecare fază vine cu propriile sale schimbări hormonale, iar înțelegerea acestora îți poate deschide o lume nouă de autocunoaștere și echilibru. Vei învăța cum să te aliniezi cu aceste faze, astfel încât să iti sprijini corpul, mintea și sufletul în fiecare etapă.



Esti pregatita sa afli ce conteaza ca sa scapi de PMS? Si mai ales sa pui in aplicare 

ceea ce simti ca ti se potriveste? Atunci acceseaza programul acum!


Cost program 800 lei acum doar 296 lei


Hormonii nu ar trebui sa iti dea viata peste cap

Programul este creat special pentru a te ajuta să faci schimbări reale din prima zi, astfel încât să te poți bucura de hormoni echilibrați, de un ciclu care nu numai că nu îți dă bătăi de cap, dar pe care înveți să îl vezi ca pe aliatul tău.

Ciclul este al 6-lea semn vital, el îți dă de veste în fiecare lună cât de “fericit” este corpul tău cu ceea ce a primit. Auzindu-l și ajustându-ți obiceiurile, vei avea nu numai o menstruație prietenoasă, fără dureri de cap, de sâni, disconfort pe digestie, anxietate, tristețe, ci și energie, inclusiv sexuală și claritate.


Cine e Claudia, ghidul tau in aceasta calatorie?

Sunt Claudia Buneci, Health Coach acreditat de Institute for Integrative Nutrition in 2016 si studenta in anul al 2lea la o minunata scoala de medicina functionala, tot din Statele Unite (ca la noi inca nu exista).

 

De peste 13 ani am un stil de viață sănătos. Așa s-a întâmplat nu pentru că nu îmi plăcea croissant-ul :), ci pentru că provocările pe care le-am avut încă din adolescență m-au determinat să caut soluții pe care nu le-am găsit în altă parte. Printre aceste provocări s-au aflat și durerile foarte mari la menstruație, care m-au acompaniat atât de mult încât am crezut că așa sunt eu.

Acum mai bine de 10 ani m-am decis să transform această pasiune a mea în profesie si am inceput acest proces continuu de invatare.

Mă împlinește incredibil de mult ceea ce fac, sunt recunoscătoare provocărilor mele că m-au adus aici și sunt și mai recunoscătoare pentru că pot să pun și eu un umăr ca femeile cu care lucrez să fie mai bine în corpul lor, să se redescopere și să se simtă sexy din nou.


Acum sunt în cea mai bună perioadă a vieții mele, fizic, energetic, sexual, emoțional. Și chiar dacă nu mi-e ușor să „dau din casa” pe acest acest subiect sensibil al hormonilor și despre cum se reflectă ei în întreaga viață, inclusiv în energia sexuală, fac asta ca să îți zic că SE POATE să ai o viață împlinitoare și după 40 de ani.

Nu sunt vreo sex goddess, chiar dacă vorbesc deseori despre libido, și spun deschis asta. Sunt o femeie care lucreaza cu ea, cu corpul ei, cu cuplul ei, ca sa fie bine si cu ea si ca sa sustina o viata sexuala faina.


Consider ca eu ca Femeie stau in spatele tuturor activitatilor mele. Si asta-mi da energia si motivatia sa ma prioritizez pe mine. Copiii mei vor o mama fericita si implinita. Si sotul meu la fel. Ca nu degeaba se zice “happy wife, happy everything”.

Si sunt tare bucuroasa ca esti aici, ca citeste aceste randuri si sper tare sa ne vedem live, in curs!

 



Cost program 800 lei acum doar 296 lei

La ce schimbari sa te astepti dupa program?


Sa ai o stare mult mai buna inainte de menstruatie, atat fizica, cat si emotionala – reducerea starilor de anxietate, a migrenelor, a epuizarii


Sa ai o menstra mult mai blanda – cu mai putine cheaguri, mai putin disconfort abdominal etc


Sa intelegi cum sa ai grija de tine – fizic si emotional, ca sa obtii si sa mentii aceste schimbari



Sa ai un somn mai bun si asta se va simti imediat in vitalitatea ta


Sa capeti claritate mintala  si sa poti duce la bun sfarsit proiectele alea faine pe care le tii in sertar


Sa ai mai multa energie pentru tine si pentru familia ta

Sa stii cum sa iti gestionezi poftele de dulce dinainte de menstra, atat emotional, cat si prin alimentatie si alte obiceiuri


Sa iti deschizi urechea pentru a auzi si decoda mesajele venite de la corpul tau

Sa stii ce alimente iti fac bine si, desigur, care nu sunt benefice pentru tine

Iata ce vei primi ca informatie in materialele pregatite

  • Despre fazele ciclului:
  • Menstra: Vei descoperi ce se întâmplă în organism în timpul menstruației, cum se pot gestiona simptomele și ce schimbări hormonale au loc.
  • Faza foliculară: Vom explora această fază a ciclului care urmează menstruației, cum să-ți sprijini corpul în această perioadă, și rolul FSH (hormonul foliculostimulant).
  • Ovulația: Faza ovulației și cum aceasta influențează nivelurile hormonale, fertilitatea și starea generală de bine.
  • Faza luteală: Vom vorbi despre ce se întâmplă dacă nu are loc fertilizarea, simptomele PMS și cum corpul se pregătește pentru următorul ciclu.
  • Vei afla informații pe limba ta, dar atât de prețioase despre principalii hormoni sexuali:
  • Progesteronul și rolul său în ciclul menstrual și despre cum deficiențele pot duce la simptome precum anxietate sau insomnie și ce soluții naturale pot ajuta. În sfârșit vei înțelege de ce se testează progesteronul în ziua 21 și dacă asta este sau nu un mit.
  • Despre rolul estrogenului în corp, care depășește cu mult sfera sănățății sexuale pentru noi, femeile. Despre dominanța estrogenică, principala cauză din spatele unui ciclu menstrual dureros, care te face să îți dorești să nu fi fost femeie sau să aștepți cu nerăbdare să scapi de menstră. Și desigur, SOLUȚII pentru a fi bine și pentru a putea în sfârșit să folosești ciclul menstrual în avantajul tău , în echipa ta. Așa cum ar fi natural să fie.
  • Un alt hormon extrem de important care îți influențează indirect întreg ciclul menstrual este CORTIZOLUL, hormonul master din corpul nostru. Vei afla despre efectele stresului asupra echilibrului hormonal și despre SOLUȚIILE la indemînă pe care ți le recomand pentru gestionarea stresului și a oboselii cronice, în care se află mult prea multe femei.
  • Rolul alimentației curate pentru a scăpa de PMS – vei afla cum alimentația poate influența nivelurile hormonale și soluții alimentare pentru echilibrarea estrogenului și progesteronului.
  • Pericolul Xenoestrogenilor - discutăm despre acest subiect despre care nu se vorbeste destul. Produsele de îngrijire personală influențează într-o mare măsură felul în care trăiești ciclicitatea. Află ce produse conțin xenoestrogeni și cum aceștia pot interfera cu echilibrul hormonal. Vei primi si recomandări pentru a alege produse mai sigure.
  • Importanța somnului pentru echilibrul hormonal și despre cum o noapte bună de somn poate îmbunătăți nivelurile de cortizol, dar și de progesteron. Recomandări la care nu te aștepți pentru un somn bun.
  • Tipuri de exerciții fizice care favorizează echilibrul hormonal și ajută la gestionarea simptomelor PMS. Cum să îți ajustezi sportul la faza ciclului în care te afli și de ce să faci asta. De ce răspunsul nu e mereu "când nu mai poți, mai poți un pic.


Programul este potrivit pentru tine


 Dacă înainte sau la menstruație experimentezi următoarele simptome:

1. Simptome Emoționale:

• iritabilitate

• schimbări bruste de dispoziție

• anxietate

• depresie

• retragere socială

• plâns facil

2. Simptome Fizice:

• oboseală

• balonare

• durere abdominală sau crampe

• sensibilitate mamară

• dureri de cap sau migrene

• dureri articulare sau musculare

• retenție de apă

• cheaguri

• menstruații abundente

• acnee

3. Simptome Comportamentale:

• schimbări ale apetitului sau pofte alimentare

• tulburări de somn

• dificultăți de concentrare



Ce cuprinde programul

ciclu menstrual fara PMS, NO PMS – Descopera cum sa ai o menstra prietenoasa

9 Jurnale ghidate pe temele mentionate mai sus

2 Meniuri de 7 zile pe fazele ciclului

Acces la 2 webinarii inregistrate si la suport in grup de facebook

Testimoniale clienti

De cand am cunoscut-o pe Claudia mi-am recastigat relatia de prietenie cu corpul meu. Il inteleg mai bine, ii respect mai bine nevoile si ritmul. Si surprinzator, avem o relație de reciprocitate.

Nu mai sunt molesita după mesele plineam scapat de balonare, de setea constanta cu reversul ei, retentia de apa; pofta de dulce de la ora 5 s-a dus.

Si cea mai recenta surpriza, tiroida si-a recapatat armonia.

Am descoperit ca pielea a devenit, dintr-una uscata constant una hidratata.

Toate programele pe care mi le-a propus Claudia le-am inceput cu preconceptii (ca vor fi fade, ca nu sunt pentru mine, ca nu am ce sa schimb in stilul meu alimentar), insa pe parcursul lor a am descoperit combinații extraordinar de gustoase pe care nu le puteam respecta cantitatea sugerata pentru ca erau delicioase; și poate cel mai valoros, imi erau foarte potrivite :).

Claudia, admir documentarea extrem de meticuloasa si riguros construita, cu multa recunostinta pentrumunca ta si toata cunoasterea adunata!

Mara Bria

Testimoniale clienti

Claudia, ma bucur ca existi!

Cu ajutorul tau am redescoperit ce inseamna sa am grija de corpul meu. Dupa ce am lucrat cu tine mi-am recapatat increderea in mine, m-am regasit si chiar am fost surpiza de cat de faina sunt. Stiu ca nu am inceput sa lucram pentru a-mi creste libidoul, ci pentru ca eram obosita si voiam sa scap de chestia asta, dar odata cu energizarea am recapatat si bucuria de a ma reconecta cu partenerul meu.

Multumesc pentru ca ai crezut tu in mine la inceput ca pot sa fac asta si ca mereu ai fost langa mine ca sa ma sustii!

Alexandra C.

Testimoniale clienti

Am inceput sa colaborez cu tine pentru ca, desi lucram de multi ani cu minede ceva timp tot luam in greutate, nu mai aveam aceeasi claritate (mai ales dupa covid si dupa pandemie, in general). Am descoperit ca si tiroida mi se dereglase. 

M-ai ajutat sa vad cum toate astea sunt legate si cu ajutorul recomandarilor tale, cuplate cu tot ceea ce eu faceam deja in viata mea, am inceput din nou sa slabesc, sa-mi fie drag de mine mai tare si sa imi fie mai usor si sa fac dragoste cu partenerul meu. Si pentru ca energia a revenit acolo stiam eu ca trebuie sa fie.

Mai greu a fost si inca e sa ma culc mai devreme, dar m-ai convins sa incerc si am vazut cat de important e asta pentru starea mea.

E work in progress mereu cu noi, dar e mai usor sa avem usor! Multumesc ca esti!

Laura B.

Pofta de viata cu Claudia